Adviesrapport

Zoals al vermeld in een ander blogbericht is dit rapport ten eerste uitgewerkt op ons eigen project en opdat van een externe partij. Dit is handig voor ons om de eigen bedrijf te nog beter te leren kennen en te optimaliseren. Voor het extern bedrijf (The Job Store) leek het ons ook zeer handig om dit digitaal marketingrapport toe te passen omdat ze starters zijn en zo hun eventuele details te verbeteren.

Zoals al eerder vermeld gebeurt dit via een digitaal marketingrapport. Wat dit precies inhoudt leg ik even kort uit: de hoofdreden om dit rapport te creëren is meer gebruikers te verkrijgen op je website, je kan dit ook vernoemen als meer visibility op Google.

Een voorbeeld van werken met Google DMA: je bekijkt een jobadvertentie op randstad.be, 2minuten later surf je op het internet en verkrijg je een jobadvertentie van het bedrijf thejobstore.be. Dit alles verkreeg je door te werken met Google DMA … Deze manier van werken willen we graag toepassen op natuurlijk het extern bedrijf maar ook op dat van het interne.

Nu werken met Google DMA gaat niet zo gemakkelijk, er is toch wel een basiskennis nodig van zake. Het volgend certificaat kan hier zeker bij helpen! De cursus duurt 18uur.

Dit rapport is in principe wel noodzakelijk voor de bedrijven die mee willen met de digitale wereld die steeds aan het groeien is de laatste jaren. Meedraaien op het vlak van goede service, een goed product en online vindbaar is een must. Met een website om alles te verduidelijken en Google DMA om het aan de man te brengen, kunnen nieuwe pistes gecreëerd worden plus aantrekken van nieuwe klanten.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *